Söt och rosa.

Hej på dig. Idag har jag gjort läxor och nästan inte hunnit göra något roligt men på morgonen smakade jag på det där polkagristeet och det var jätte fräscht och gott passar bra när man är sjuk och vill ha något uppfriskande. Vi köpte ju igår en ny tv och en kabel som man kan lägga fast i datorn som är kopplad till tv:n. Jag provade att se på mina vänners bloggar i tv.n och det var roligt. Men, men det roliga tar snabbt slut för vardags veckan börjar imorgon på morgonen. Det är roligt att umgås med vänner i skolan men nu är det ju tråkigt när ledigheten tar slut. Och det tar också detta inlägg Kram

Kommentarer
Postat av: Manna

Jag utmanar dig! ;) Kolla min blogg på frågorna!

Svar: Jag tror jag utmana dig först men oavsett tror jag att jag tyvärr inte gör flera än den jag gjorde. <3
Sara

2013-01-07 @ 21:43:25
URL: http://hopelessloveworthlesslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0