För mig till himlen.

Hej! idag läste jag klart boken "expert på att rodna" av Katarina von Bredow och skall börja läsa "Flyga högt" av samma författare fick nämligen Flyga högt till julklapp, jag sätter kanske imorgon lite raket-bilder från nyåret upp på bloggen men om ni undrar vad dessa bilder är så på nyåret hade familjens barn en liten " I Pad" och där fanns en app som man kunde rita fritt och som ni kanske inte vet älskar jag att rita, bildkonst är ett av mina favorit ämnen i skolan. första bilden är på en fjäder men andra är nog bara konst. Jag ritade fler bilder så om någon vill kan jag lägga upp dem senare. Ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: elin

haft en bra dag?

Svar: Jepp,bra.Tack själv?
Sara

2013-01-01 @ 21:55:33
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0