Är jag den utmanade.

Hej jag är utmanad av Ida här ser ni reglerna:
 
1. Varenda en som blivit utmanad måste skriva 11 saker om dem själva.
2. Man måste också svara utmanarens frågor.
3. Utmanade måste hitta på 11 frågor till den som den utmanar.
4. Utmanade måste sedan välja 11 bloggare som har mindre än 200 följare och utmana dem!
5. Sedan måste du berätta till dem du utmanat.
6. Man får inte utmana tillbaka.
 
De 11 sakerna om mig.
1. Vill inte vara slarvig i skolan.
2 . Min favorit efterrätt är Panna cotta och Cheesecake.
3 . Min naturliga hårfärg är blond, men jag trivs bättre som brunett.
4. Har just fått min första system kamera.
5 . Jag älskar att rita och jag har målat en del tavlor vi har på väggarna hemma.
6. Tycker om att få saker.
7. Jag är inte världens bästa på att använda smycken och parfymer, jag brukar inte hinna med det på morgonen.
8. Mitt rum är det största sovrummet i huset.
9. Jag är finlandssvensk och jag tror att det jag är sämst på i skolan är finska.
10. Tycker om att pynta mitt rum med baby rosa saker.
11. Senaste boken jag läste var expert på att rodna av Katarina von Bredow
 
Frågor och svar.
 
1. Vad heter du i andra namn?- Therese.
2. Favoritbild?- Kanske bilden här överom eller flaskan med lappen kärlek i.
3. Finaste minnet du har? - Jag har så många fina minnen med olika personer så jag kan inte välja något som  är det bästa men ett minne som jag kommer bra ihåg är när vi flyttade till detta hus som vi nu bor i.                        
4. Vad är din favoritlåt just nu? - Jag har egentligen ingen favorit sång, men Maroon 5-Payphone är nog en bra en.
5. Brukar du gråta i sorliga filmer? - Ja.
6.Tapet/målfärg, vilken färg på väggarna i ditt rum? - Jag har både och målningen är beige och tapeten är samma beige som väggarna men har körsbärs-blommor på.
7. Vinter eller Sommar? - Båda årstiderna har fördelar och nackdelar. Sommarens fördelar är att man kan njuta på stranden och gå i somriga kläder och nakdelarna är att det finns insekter. Vinterns fördelar är att det ibland kan dala ner stora mjuka flingor som är fina att fota medan nackdelen är att det känns som man fryser ihjäl och halkar så man bryter alla ben.
8. Favoritfilm? - Många är bra men twilights alla filmer är nog på topplistan.
9. Något du verkligen avskyr? - kokos och bearnaise sås
10. När fyller du år? - 25.5
11. Vad är det bästa med att blogga? - Att kunna läsa om saker som sina kompisar berättar som de inte hinner berätta i skolan så kan man läsa det på deras bloggar. Men det bästa med mitt bloggande är nog att visa sina bilder åt sina nära och kära.
 Frågorna till dig som jag utmanar.
 
1. Vilken färg skulle du aldrig lacka dina naglar med?
2. Ett klädes plagg i din garderob du aldrig skulle kunna klara dig utan?
3. Vitchoklad, mjölkchoklad eller mörkchoklad?
4. Ballerina sandaler eller converse?
5. Isglass eller mjukglass.
6. Vad vill du själv ha och vad har du - bruna, gråa, blåa, gröna eller någon sorts blandning på ögonen? 
7. Om du måste välja mellan paljetter eller glitter?
8. Vad är en typisk grej med dig?
9. Favorit dryck tex kaffe, te , mjölk, saft m.m. ?
10. Vad är en produkt du använder varge dag?
11. Vad tycker du bättre om att fotografera eller filma?
 
 Ha en bra kväll♥
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Svar: Hej, tyvärr så lagar jag ingen till :/

Svar: okej <3
Sara

2013-01-08 @ 15:27:14
URL: http://wilmalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0