Långt borta.

Hej. Som ni läser på rubriken står det långt borta, och nu är jag inte på någon fin resa någonstans långt borta utan jag menar jag har tankarna på helt andra saker än på bloggandet. Men som jag tidigare sakt är jag inte superman utan en människa så jag har inte hunnit, orkat eller brytt om det här med bloggen. Men som sagt jag ber igen om förlåtelse. Men nu kan vi prata om något helt annat och det är så att jag just hade namnsdag och jag fick en liten men fin gåva och det var oljepastell kritor och kolpennor med olika styrka. Som ni redan vet älskar jag konst. Har redan tecknat lite och prövat mig lite vad jag kan och inte kan teckna. Men konst är ju konst inget är rätt inget är fel så. Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0