Tänd ett ljus.

Rubriken kommer från den där juliga sången. Och jag har valt att lägga till en bild på ett brinnande ljus som jag tog den 26.12 hos min farmor & farfar. Och den här andra bilden är på en tygmus jag fick till julklapp, jag "samlar" på sådana. Jag skulle faktiskt någon gång kunna visa alla jag har och lägga ut en bild på bloggen. Jag brukar köpa dem från en butik i Seitlax. Jag tror om jag inte har helt fel att de kostar 5 € styck. Den sista bilden är på en julklapp min mamma fick, det är en tepåse med polkagris te i, det doftar väldigt fräscht och jag tror att när man är sjuk och har ont i halsen så kan det här vara gott, det är ju som en blandning av en halspastill men i en varm kopp te. Ha en fin kväll♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0