kärlek på flaska.



Kvälls hälsning! Hej det blev ett ganska sent inlägg idag hoppas det inte stör, jag har haft ganska fullt up för jag vaknade väldigt sent på morgonen och det är mycket ovanligt för mig,jag brukar alltid stiga av vana upp den tiden jag vaknar till vardags morgnar. Sedan var jag hos min bästa vän Manna med Ida. Men en stor del av kvällen var jag hos min släktings hus och tittade efter om där fanns någon sak jag ville ärva och ja det fanns det tex: den där lilla flask-burken med en lapp i där det står kärlek, den fick jag och sedan lite annant men jag begärde att få en liten gungstol som är av vitt trä, den skulle se så fin ut i mitt rum. Men jag får vänta och se om jag får den senare. Med kärlek från Sara 

Kommentarer
Postat av: Ida

Underbara bilder! (:

Svar: Tack själv har du jätte fina bilder (:
Sara

2012-12-31 @ 09:16:13
URL: http://picturesofmylife.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra T

fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Sara

2013-01-01 @ 21:07:44
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0