Destiny.

 
Hej på er idag har jag varit ute med min mamma och jag köpte en skjorta och en kjol. Båda är från butiken Destiny-outlet eller Våga-outlet minns ej exakt men iprinsip är de ju faktiskt samma butik så. Det här är min första outfit nu men jag misstänker att det kommer en till imorgon också, Jag skulle säkert inte i vanliga fall laga två outfits efter varandra men nu är det så att jag skall imorgon på en begravning, och det råkar vara en av mina bästa släktingars så jag kommer troligtvis ta med mig några hinkar som jag fyller med tårar, nej men jag kommer nog gråta, den här personen blev väldigt gammal och har levt ett långt och lyckligt liv.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0