2013- is near

Hej på er idag har jag köpt en väst från samma butik jag talade om förut finns på första bilden. Och när jag var påväg hem till bilen så såg jag en mamma som var utlänsk med sitt barn, och hon slog barnet väldigt hårt och skrek till den lilla flickan, flickan börja gråta men mamman fortsatte bara att slå till barnet. Jag och min mamma och min mammas väninna följde en bit efter dem sedan ringde min mammas väninna till polisen för mamman som sagt slutade inte att slå barnet och det var faktiskt ingen liten örfil utan hon slåg lite i ansiktet men mest på ryggen. Sedan komm polisen och fick tag i mamman, det här är jätte hemskt jag började också själv må illa för det var så otroligt obehaglig känsla innom en att någon gör sådant. Hoppas ni har ett Gott Nytt År jag önskar det samma till den där lilla flickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0